telefon och telefonsamtal

jag har precis pratat med hostmom, hon var jättetrevlig, verkligen. jag känner att om jag ska åka så åker jag nog till dem, men jag funderar fortfarande på om jag ska åka eller inte.

och påtal om telefon, jag har fortfarande inte fått min Iphone. och jag är grovt besviken på telenor. Jag tycker att beställer man en telefon, så ska det inte ta 3 veckor innan man får den. jag var inne redan förra veckan, på måndagen, och då sa dem att den var skickad, på fredagen hade den fortfarande inte kommit, så jag gick in i butiken igen, och frågade. Då var den helt plötsligt inte skickad. Och nu har den fortfarande inte kommit, så jag gick in idag, och nu ska den tydligen vara skickad igen. Får hoppas att jag får den imorgon. annars så kommer jag gå in och kräva någonsorts ersättning av dem.
Jag ska ju inte betala för en telefon som jag inte har.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åk för tusan!

Världens upplevelse.

O det finns ju inte allt för mycket som håller dig kvar i lilla hlm.

Dooo it :D

Puss sulis <3

2010-04-01 @ 02:17:19


Observera följande innan du kommenterar
FOTO
- Jag fotar med min Nikon D40
- Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges.
- Jag redigerar i Adobe Photosop CS3 Extended & använder Picasa 3 vid enklare redigeringar.

DESIGN
- Köpa design? just nu så har jag inte så väldigt mycket tid över, men frågar man väldigt snällt och med ett glimrande öga så kan jag göra en snabb & väldigt enkel design till ett billigt pris.
- Jag har gjort all min design själv och jag använder mig av Adobe Photoshop CS3.
- Jag svarar på designrelaterade frågor ibland, men jag hänvisar dig till DDB. Med lite vilja och finurlighet lär du lösa problemet själv ;) Annars är det okej att maila mig på [email protected] Du kan även kolla in min kategori "Designtips".

ÖVRIGT
- Kränkande eller olämpliga kommentarer tas bort.
- Allt på bloggen är copyright och får alltså inte kopieras utan min tillåtelse.
- Om du gillar min blogg så får du mer än gärna bloggälska mig.
- Om du nu inte har blogg och ställer en fråga, så hittar du svaret från mig där du ställde frågan (i samma inlägg).

TILL ANONYMA: Hur anonym du än tror att du är så sparas din ip-adress, och det är faktiskt inte SÅ svårt att kolla upp vart du bor/vem du är ;)

ÖVRIGA GREJER - Jag vill inte ha någon reklam, och heller inget om att jag ska kolla in din blogg, det tycker jag är respektlöst.
- Jag är redan medlem på alla gratissidor, och jag är nöjd med min design.
- INGA BLOGLOVIN'BYTEN!
- Dock är det okej att tipsa mig om tävlingar!

Nu kan du kommentera! ni sätter färg på min vardag!.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0