3/6 saker färdiga



iaf enligt SI's sida.
Jag är färdig med min Application form, jag har lagt in min childcare experience & jag har skrivit färdigt mitt Family Host letter.
Nu ska jag bara göra min video färdig, lägga upp fler bilder & lägga upp mina referenser. Måste alltså springa ner till Elliz imorgon för att hon ska fylla i en caracter referens till mig. & sen ska jag så klart göra mitt hälsotest, kanske ska kompinera det med läkarbesöket jag ska på på måndag.
Måste även boka en intervju tid nu. åh, mycket att göra.

ps. vad vill ni läsa om i bloggen? något speciellt?

Kommentarer
Postat av: Marie

ja det hade jag tänkt o göra :)

Jo.. min ansökan är ju inlämnad sen förra månaden ^^ väntar fortfarande på en match :( känns som alla får en utom jag! Gah. Du har kommit en bit ser jag! :) Men du har inte blivit godkänd ännu? :)

2010-03-02 @ 07:42:31
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fick en ny familj igår, men har inte hört något från dem än.



2010-03-02 @ 11:05:09
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/
Postat av: malin

Hälsotestet behöver du inte göra förens du har fått familj* bara så du vet (:



Ja 1 juli känns bra för mig med, jag själv ta studenten så vill vara hemma nån vecka efter det åtminstone (:

Nej ingen stad, jag är öppen för precis allting :D

har du nån speciell stad? :O

2010-03-02 @ 12:43:44
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Ja, två av mina tre matcher har/är bra. Jag tycker om de båda och från den ena familjen väntr jag egentligen bara på svar om de gillar mig eller inte. och den andra ska jag prata med i helgen eller ngn kväll i veckan :)



Men du behöver inte vara färdig med häslotestet innan de skickar din ansökan till London, när ska du på intervju?

2010-03-02 @ 14:24:13
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Vad jobbigt att den har gått sönder. :( Men så du ska göra en riktigt lagning nu?



Jag är också väldigt nöjd med min familj! :D Men du har ju ändå ganska "vanliga" krav. Ungefär som minna bara att jag inte ville till Californinen så jätte gärna, utan helst till södern typ New orlens. Jag tror du kommer kunna hitta en bra familj om du har dom "kraven". :) För om man börjar "rucka" på sina krav blir det säkert lätt så att man inser att den här familje inte passade en så jätte bra när man väl kommer dit. :)



Jag har börjat fundera lite, men det är svårt. jag har tänkt köpa någon ljuslyckta eller skål till mamman och pappan från typ Kosta Boda eller så, men jag vet inte om jag vågar ha en glasgrej i resväskan. Risken finns ju att det bara är glasbitar när den kommer fram. :P Till flickorna har jag funderat på att kanske köpa tex en bok om Mamma-Mu och köpa ett Mamma-Mu gosedjur till. och så får andra tjejen en annan figur. Där emot tror jag inte jag ska köpa några Astrid Lindgren grejer eftersom jag själv inte gillar Astrid Lindgren.

2010-03-02 @ 15:04:15
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/


Observera följande innan du kommenterar
FOTO
- Jag fotar med min Nikon D40
- Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges.
- Jag redigerar i Adobe Photosop CS3 Extended & använder Picasa 3 vid enklare redigeringar.

DESIGN
- Köpa design? just nu så har jag inte så väldigt mycket tid över, men frågar man väldigt snällt och med ett glimrande öga så kan jag göra en snabb & väldigt enkel design till ett billigt pris.
- Jag har gjort all min design själv och jag använder mig av Adobe Photoshop CS3.
- Jag svarar på designrelaterade frågor ibland, men jag hänvisar dig till DDB. Med lite vilja och finurlighet lär du lösa problemet själv ;) Annars är det okej att maila mig på [email protected] Du kan även kolla in min kategori "Designtips".

ÖVRIGT
- Kränkande eller olämpliga kommentarer tas bort.
- Allt på bloggen är copyright och får alltså inte kopieras utan min tillåtelse.
- Om du gillar min blogg så får du mer än gärna bloggälska mig.
- Om du nu inte har blogg och ställer en fråga, så hittar du svaret från mig där du ställde frågan (i samma inlägg).

TILL ANONYMA: Hur anonym du än tror att du är så sparas din ip-adress, och det är faktiskt inte SÅ svårt att kolla upp vart du bor/vem du är ;)

ÖVRIGA GREJER - Jag vill inte ha någon reklam, och heller inget om att jag ska kolla in din blogg, det tycker jag är respektlöst.
- Jag är redan medlem på alla gratissidor, och jag är nöjd med min design.
- INGA BLOGLOVIN'BYTEN!
- Dock är det okej att tipsa mig om tävlingar!

Nu kan du kommentera! ni sätter färg på min vardag!.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0