he's just not that into you..

Jag sitter och kollar på filmen dumpa honom nu. När jag har kärleksproblem så kollar jag alltid på typ sex and the city eller andra chic-flics som jag har i min samling.

Fast igentligen har jag inte kärleksproblem, men jag är jävligt förvirrad bara. Som killen just nu, vi kan kalla han för Nisse. Han hör av sig när han är full, aldrig annars. Och jag, som är så jävla blåögd, har printat in i skallen att det är för att han inte vågar visa vad han känner när han är nykter. Men det är ju inte så, och jag borde väll inse det snart jag med. Men jag är ändå så jävla head over heals förälskad i den killen. Och det har jag väll varit i snart ett år I guess. 10 månader idag för att vara exakt. Och det vet jag bara för att min lillebror & hans flickvän, blev tillsammans samma dag som jag började prata med den här killen.

Denna killen får mig att le, att skratta, han får mig att känna mig snygg, nästan alltid. Men sen kommer dem stunderna när jag tar kontakt med honom, och han inte svarar. Då känner jag mig som en jävla stalker. Jag känner mig efterhängsen och mesig. Som en tönt, det känns som att han verkligen inte bryr sig ett skit om mig.

Så vad ska man göra här egentligen? Ställa honom rätt mot väggen och säga "nu får du fan ta och bestämma dig".
Eller så bara skiter jag i honom, skiter i han helt och hållet. plockar bort han från min msn, min facebook, tar bort hans mobil nummer och raderar honom ur mitt liv. För han verkar ju helt enkelt inte vara mer än fyllekåt.

Och ändå så sitter jag här, har fortfarande det han har skrivit sist uppe på msn konversationen. Men när han väl loggar in så vet jag att längst bak i huvudet att om jag skriver till han, så kommer han inte att svara.

Detta är nog helt vardagliga problem i en tjejs värld. Och jag tror ju att hur mycket jag än kommer "tro" att jag skiter i honom, även om jag inte blockerar han på msn, tar bort han från facebook & telefonen, så kommer jag att hata-gilla honom varje gång han fylleskriver till mig på fredag/lördags nätterna.

För hur mycket ett svin jag tycker "Nisse" är, så kommer han nog ändå alltid ha en liten plats i mitt hjärta.
Och det är så alla tjejer tycker långt inom sig själva.



Kommentarer


Observera följande innan du kommenterar
FOTO
- Jag fotar med min Nikon D40
- Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges.
- Jag redigerar i Adobe Photosop CS3 Extended & använder Picasa 3 vid enklare redigeringar.

DESIGN
- Köpa design? just nu så har jag inte så väldigt mycket tid över, men frågar man väldigt snällt och med ett glimrande öga så kan jag göra en snabb & väldigt enkel design till ett billigt pris.
- Jag har gjort all min design själv och jag använder mig av Adobe Photoshop CS3.
- Jag svarar på designrelaterade frågor ibland, men jag hänvisar dig till DDB. Med lite vilja och finurlighet lär du lösa problemet själv ;) Annars är det okej att maila mig på [email protected] Du kan även kolla in min kategori "Designtips".

ÖVRIGT
- Kränkande eller olämpliga kommentarer tas bort.
- Allt på bloggen är copyright och får alltså inte kopieras utan min tillåtelse.
- Om du gillar min blogg så får du mer än gärna bloggälska mig.
- Om du nu inte har blogg och ställer en fråga, så hittar du svaret från mig där du ställde frågan (i samma inlägg).

TILL ANONYMA: Hur anonym du än tror att du är så sparas din ip-adress, och det är faktiskt inte SÅ svårt att kolla upp vart du bor/vem du är ;)

ÖVRIGA GREJER - Jag vill inte ha någon reklam, och heller inget om att jag ska kolla in din blogg, det tycker jag är respektlöst.
- Jag är redan medlem på alla gratissidor, och jag är nöjd med min design.
- INGA BLOGLOVIN'BYTEN!
- Dock är det okej att tipsa mig om tävlingar!

Nu kan du kommentera! ni sätter färg på min vardag!.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0